donderdag 1 december 2022

Rustig avondje 🥴

 Pff…zucht ..ik zit nu ff rustig >man o man …mijn hart bonkt >ik dacht nog ..daar gaan de draden , zo moe van Joep ..

Hij had nu tot twee x toe het hekje van de kant gekregen , kon haar net niet pakken , gaat ze achter de bloempot zitten …hek gedeeltelijk weer weg , hok naar voren schuiven , nou ze heet dan Joep , maar luisteren met panter tegen haar kont aan tikken , kwam er zelf net niet bij …

Jaja gelukt > de eerste x…ik weer op mijn luie stoel , voetjes omhoog , dekentje om en ik zit nog maar net , zit ze weer bij het hek en ja hoor, daar zit ze weer in het hoekje bij de lamp , ikke weer schreeuwen , weg daar , stoute Joep , weer schuiven met het hok …zucht 

Volgende x weer oppassen? Ik ga nu echt twijfelen ,miss toch uitwijken naar een andere …ben haar vanavond écht zo zat .

En nu ja hoor> weer de poepbak van de plek , gaat ze er weer achter natuurlijk plassen >ik klap in de handen  en even kijkt ze op, nee > je denkt zekers , dat ik dan kom om poepbakje goed te zetten , zodat jij kunt ontsnappen ..staat nu een dienblad met pot er op 

Morgen blijft ze maar de hele dag in het hok , soms is ze echt super lief ,maar heel vaak erg stout 

Eindelijk is er de rust ,maar voor hoelang> Joep kennende ..🙈

Groetjes 

Stoute Joep🐰en  🙎‍♀️Alice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...