woensdag 30 november 2022

Lief klein 🐰had een ….

 Nee nee…helemaal niet lief meer , hoe meer ze hier went ,hoe vervelender ze word en savond in haar hok, ja doei zegt Joep , daar ga ik niet in> zelfs niet met een snoepje >miss vanavond met een wortel proberen >zucht 

Nu > smorgens ,heb de neiging om haar er weer in te stoppen, hebben we notabene een hekje er extra bij gedaan en nog presenteert ze om de derde plank van de kast te springen , fiets om en tja…hoe kom ik weer terug ,half springend ,

Ben nu al moe ,van er naar toe rennen > niet doen Joep…jooeep ga eraf …neeee dat mag niet >klim steeds boven op het hok en maar kijken hoe kom ik bij die draden >kan ik weer fijn knabbelen ..

Ze is rustig en is zich aan het wassen ,nu straalt ze wel lief uit ,maar tis wat met Joep hoor >voor volgende x een weekend hooguit vijf dagen >meer gaat er niet in zitten ..

Morgen vroeg ga ik naar mijn moeder > denk dat ik , haar maar niet uit haar hok haal ,die wil er natuurlijk niet meer in ..krijgt ze eten en als ik weer terug kom een schoon hok 

Hm met mijn konijn vroeger (die stond buiten )1 x per week een schoon hokje en mevrouw hier dagelijks ,tja omdat ze de dropjes ook nog wel ipv de poepbak in haar hok verzameld 

Ook zo iets raars , de hele dag doet ze al haar dropjes in haar hokje m Okee miss een paar in de kamer , komt rein thuis 🙈🙈😂😂😂ligt het bezaaid met dropjes >hoe dan? 

Ze zit nu onder de tafel , sorry Mj en Coen > ze had zelfs mijn tijdschrift er afgegooid ..en dan de tv kast …Pff zit ze ook steeds in , nee nee eruit mag niet …

Gisteravond liep ze langs haar doos 

Och 🙈🙈🙈🙈🙈nu ook…maar hier achter zitten heel veel draden , moet er niet aan denken dat ze straks achter de tv zit en alles doorknabbeld …en dan kijkt ze je aan …geef ik haar maar weer een aai over haar bolletje .

Joep is gewoon op ontdekkingsreis in onze woonkamer ..

Zo even rust ..tot ze weer wat anders in haar hoofdje heeft …

Babbeltjes ,

🐰Joep en 🙎‍♀️Alice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...