dinsdag 29 november 2022

Ontdekkings tocht 🐰🐰

 De ene x is ze super lief en een andere x , 🙈😂kan ik haar wel achter het behang plakken 🐰

Overdag gaat het top…ze laat zich lekker aaien en slaapt lekker buiten haar hokje …ik ben wel eens boven, maar zorg dat het niet te lang duurd , tja je weet maar nooit , straks springt ze wel over het hekje en kabbelt aan de andere kabel …of de draden van de tv e.d …kunnen wij geen tv kijken…

Ze verkent de hele kamer en af en toe kijkt ze ondeugend bij de zij kant van de bank >ja waar het opstapje begint …nee nog niet in de gaten 🙈ik zeg dan ook gelijk (als ze er naar zit te staren ) Joep kom eens …haha schiet ze weer onder de bank en als je dan een doffe plof hoort…dan ligt ze languit op de grond.

Net was ik haar weer kwijt , meestal gaat ze bij de stoel zitten waar rein op zit ,nu zat ze daar niet …dus ik weer op de knieën , kijken onder de tafel en bank …huh? Niks ik weer staan , ach ..Aha daar zit je 

Maar savonds komt ze in actie . ..vooral als rein thuis komt, heeft ze gekke bui , staat al tegen de stoel aan ..jaja rein moet haar dan even weer aaien , haha elke vind word ze verwend met een aaitje over haar bolletje ….lief…

…tot ze in haar hokje moet …dan word het een wilde konijn …te knagen aan haar hokje waar de uitgangen zijn >neee Joep is slim , drukt met haar hoofdje af en toe de deksel omhoog , whaha en wij maar roepen.  FOEI FOEI , niet doen, ga slapen ..

Ik ga meestal iets later naar bed, dus gisteren mocht Joep op blijven > ik naar bed , Joep ook slapen , nou mooi niet , wat een kabaal in haar hok en tralies , dus ik even toe spreken , gauw de lichten uit , heb haar nog even gehoord , daarna is ze gaan slapen ,ons boefje 🥰

Wat zullen haar baasjes straks zeggen > wat is ze dik geworden? Oeps ..door al die snoepjes haha 

Ze is wel schoon hoor, ze wast zich elke dag wel tig x ..zo lief die oortjes 😍🥰 ach ja dat maakt alles weer goed toch?

Bennett wel steeds twee x toe bezig met haar hok , dropjes verzamelen , nou ja nog even , mogen haar paps en mams het weer gaan doen, ze zal ze wel missen > en nee ze is nog niet op mijn schoot geklommen , bij Coen gaat. Ze zo op zitten …nou ja vind het goed zo ..

Even naar boven poetsen > laat haar alleen > maar niet te lang ..haha even snel door de badkamer en dan weer terug .

Ze is klaar met wassen en sluit ze haar oogjes en gaat dutje doen, dus? Ikke heel langzaam van mijn stoel af en naar boven , voor ze wakker word ..ssstttt 



Haha foto’s van heel dicht bij…nah ..dat was een hazenslaapje 😂🐰

Tot de volgende babbeltjes ,
Liefs,

🐰Joep en 🙎‍♀️Alice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...