dinsdag 6 december 2022

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje en stampt met haar pootje ,ff denken >waarom deden de konijnen dat ook alweer

*er komt gevaar aan

* aandacht vragen .>maar ze slaapt zo lief, ga ik haar  toch niet wakker maken ? 

*ze is boos > nou kan me niet-voorstellen  hoor…


Nee zijn niet dezelfde foto’s , ik zag jullie wel kijken hoor, met de iPad of mobiel kun je het wel vergroten …sssttt niet zo roepen , anders word ze wakker ..
Ja datkomt ook dat ze weer over het hekje gesprongen was op de derde plank van de kast zat ….en toen ik er aan kwam , zat te denken ,hoe kom ik hier zo snel weer overheen ,zodat ze me niet  zien dat ik stout ben geweest > 
Ze is wakker  , ik vraag haar waar het balletje is> stampt ze met haar achterpoot >jó je hoeft niet met het balletje te spelen hoor…mag straks ook wel 😄😄

Tot de volgende babbeltjes ,
Liefs 🐰Joep en 🙎‍♀️Alice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...