zaterdag 3 december 2022

Update Joep🐰🐰

 Na donderdagavond >weet je nog > ze was ontzettend en dan ook echt ontzettend ondeugend .

Vrijdagochtend hoor ik rein tegen mij zeggen , ik heb Joep al los gelaten en ik dacht >O jee en 😂😂ha hoor ,ik hoor rein beneden , Joep bestraffen , nee dat mag niet …Joep niet er achter >anders ga je weer in je hok hoor..

Ik kom beneden en Joep komt als een dol konijntje naar me toe , loopt rondjes om de tafel heen en gaat met haar voor pootjes tegen mijn benen staan> en 🥰ik ben weer aan het aaien , net of Joep wil zeggen >sorry voor gisteren .

De hele dag is het tol geen   Tuurlijk staat ze nog weleens oog voor het hek en je ziet haar denken of ze ligt onder de bank aan de zijkant en kijkt naar het opstapje, nee nog niet verder gelopen tot de eerste tree , maar dan zeg ik Euh Euh , nee Joep dat mag niet .

Het ritme is weer terug …

Vandaag >zaterdag ,ook de hele dag bijna niet gehoord ,of ze het kan ruiken als ik een worteltje in mijn handen heb of een snoepje ,verstopt achter mijn rug …en wat speelt ze toch leuk met dat balletje ,waar je snoepjes in kunt doen>zo lief met haar neusje er tegen aan , ik maak de snoepjes wat kleiner , dan lijkt het net of ze heel veel heeft 😂

Alleen die poepbak , haalt ze er soms af , tja en dan zit het weer op zijn kop …in het hok …

Hoe zou Joep morgen zijn …

Liefs,

Joep 🐰 en 🙎‍♀️Alice 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...