donderdag 24 november 2022

Uitbreken of?

 Of…

Gisteravond was ze een beetje opstandig , écht het is zo’n slim konijn , dat ze weet dat er bovenin ook een opening zit > Pff ze had het al bijna open , zit ze met haar snuit er tussen, want ik kwam al aan gerent , stouterd dat mag niet hoor > maar ja >Joep is oost Indische doof >haha lijkt het wel 



Deze twee plekken vind ze hartstikke leuk …bij de ene foto had ik de potten die er onder staan ,op geschoven zodat ze er niet langs kan , wat dacht je > 😂😂😂springt gewoon over de pot heen , net een atleet en knabbelen aan de draden doet ze niet meer ..zeiden ze …nou echt wel >tenminste daar in het hoekje ,dat andere hoekje weet je nog wel wel hè, anders maar even terug scrollen ..

Hm tis nu wel erg verdacht stil , ga haar zo in haar hokje doen , even op de fiets naar mijn mams , koffie drinken ..
Vannacht was ze stil ,🥰wilde bijna gaan kijken of er nog wel leven was ..maar ja dan moest ik mijn warme bed weer uit …
Trouwens het hoekje waar de potten staan > daar kijkt ze altijd wel lief naar buiten , net als ik een foto wil maken ,kijkt ze me aan > lekker mis 😂

Tot de volgende babbels ,
Liefs,
🐰Joep en 🙎‍♀️Alice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...