woensdag 23 november 2022

Inbrekers of ..?

 DAG TWEE> DINSDAG 

Gisteravond lag ik weer vroeg in bed …tja dat heb je als je oud bent 😊en pijntjes veroorzaakt , maar ik had het stokje overgegeven aan opa , haha die had avond dienst ..later toen rein in bed kwam , hoorde ik gestommel , nou ik weet dat Joep beneden was, anders had ik gedacht , dat er inbrekers waren . 

Gestoei met zijn voorbak ,nou ja weet ik veel …of hij er mee gooide door zijn hok, afijn ik had ook geen puf om naar beneden te gaan .

Smorgen vroeg had opa  , Joep gelokt met een snoepje om weer in haar hokje te komen , nog al logisch dat ze haar bakje eten niet gelijk op had gepeuzeld 😂 ach ja als opa en oma van Joep mag dat wel toch, beetje verwennen > haar paps en mams zitten nu in het vliegtuig ..

Overdag is ze best wel lief geweest , zat even vast onder de verwarming , maar heey die gelijk ook gestoft , kwam wel een pluk mee 🙈Hm toch nog dropjes op de vloer > jaja zo blijf ik fit >met al dat vegen 

Kijk dat is een hoekje waar ik haar liever niet heb , anders moet ik dat draad ook nog ergens op hangen, man o man , >ik zie in mijn gedachten al dat ze stikt in het draad dat om haar halsje blijft zitten , omg moet ik toch niet aan denken , nee ik ben heel zuinig op Joep! 

Ja Joep ik kom er zo aan , en zal de lichten aan doen , ook wel erg donker nu…gaat zo hard ..

De ouders van onze Joep belde ook nog even , op de gewone huistelefoon , ( was net even boven ) haha dachten al dat ik gestruikeld was over Joep ,omdat het zo lang duurder , ik ga nu even licht maken , hoor rare geluidjes 

Haha ze rent rondjes , ach zo lieffffff🥰 net haar even lekker geaaid, zo lekker warm en zacht ..nou ja zeg,😂😂heeft echt haar gekke uurtje … zal zo even een lekker snoepje voor haar pakken .

Ze is soms zo snel , dan glijd ze over de vloer heen , haha zal haar schaatsles onderbinden 🐰



Oma? Zo kan ik lekker naar buiten kijken , super fijn om de blauwe lucht te zien…

Tot de volgende babbels 

liefs,

Joep 🐰 en Alice 🙎‍♀️

Pst > jullie denken vast Joep is toch een jongens naam ? Ja haha ze dachten ook dat het een jongen was tot ze haar ging plukken voor een nestje , meisje of toch een jongen > ik weet het niet haha …

Och …nou mijn pantoffels zijn ook niet meer veilig, och zit alleen te likken , dat mag wel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...