donderdag 24 november 2022

Dader gezocht 🐰🐰🐰🐰🐰


Ja dader gezocht…wie zou dat nu gedaan hebben ,blij dat de lamp het niet aan was , toen ze er aan knabbelde ..

Vanavond dacht ik waarom gaat die staande lamp nu niet aan …dus ik al stekker aan drukken ,aan en uit doen, rein er maar bij , ja hoor de lamp doet het nog wel , maar de draad is heerlijk aan geknabbeld en ik dacht steeds dat ze aan het kussen zat te krabben , of natuurlijk in scΓ¨ne gezet toen ik bij haar keek…en lief naar me keek ..

Zucht …zei ik niet ..dat ze lief was , oooo echt niet …





Nu hebben we maatregelen genomen voor de andere lamp , maar er gaat ook nog een stroomdraad naar buiten , weet niet hoe het daaar mee isπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ

En als we nog niet alles hebben gehad ( πŸ˜‚ja sorry hoor, moet er wel om lachen ,deugniet ook )

Kijk>

Zit ze in de tv kast …en nu zit ze achter mij …achter de stoel verstopt …en als ze weer ondeugend is gaat ze in haar hok …

Echt de hele dag zo lief…niks mee te doen , niet zoveel dropjes en dan…komt rein weer terug , daar liggen ze dan weer , ga ze sparen en verkoop aan het einde van de week heerlijke dropjes …

Overal beneden ligt hooi , haha hoe dan vraag je je af , tja blijft denk ik aan de pantoffels kleven , twee x per dag veeg ik alles op …ja jΓ³ >blijf zo hartstikke fit , toch? 

Lieve groetjes van 🐰Joep en πŸ™Ž‍♀️Alice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...