vrijdag 25 november 2022

🐰🐰Joep is super lief 🥰

 Jaja Joep kan ook lief zijn , vandaag was ze echt heel erg lief en als je lief bent , krijg je ook een beloning >klein stukje appel en klein stukje wortel en een klein stukje banaan  . > daar moest ze wel even aan snuffelen , zei ook tegen rein, dat moet je even in haar voetbankje leggen .

Soms denk ik …ziet ze het wel ,maar ze zal het wel ruiken toch? En anders ziet ze dat hek toch ook niet , daar heeeft ze vanmorgen even aan gesnuffeld en ze dacht natuurlijk, ik kan er niet langs  dus laat maar > i hope so😊

Onder de bank vind ze het ook erg leuk…na het weekend maar even op dropjes jacht 😂, soms valt het wel mee hoor de dropjes op de grond, ik ben er al aan gewend ..

Joep kan ook heel goed voor dood spelen, dan gaat ze met een smak liggen en ik maar kijken ,beweegt daar nog wat ,,Ha ja het oortje beweegt .

En haar dagelijkse wasbeurten , zo lief om te zien ,hoe ze haar lange oortjes,schoon maakt met haar twee voorpootje en haar vriendjes die ze aflikt …ja ze is best wel lief …ookal zit er soms een tikje ondeugendheid in.

Tot de volgende babbeltjes ,\

🐰Joep en 🙎‍♀️Alice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...