zaterdag 26 november 2022

Jongen of meisje

 Ik ben eens op onderzoek gegaan , ik denk dat ze toch maar joepientje mag worden genoemd . Het plukken van haar vacht betekend > dat ze schijn zwanger is > ach het arme beest 🐰…

Het wezen op haar lievelings knuffel , is omdat ze dan een maatje missen…maar ja >ik heb altijd gezegd >ga niet op twee konijnen passen >whaha anders word ik dol.🙈🙈😂

Zoals gisteravond > …was ze ineens STOUT…had ineens het hek weer in de gaten , het geroep van FOEI , hielp ook niet meer , rein haar in het nekvel gepakt en in het hokje gestopt…dat doen we niet JOEP ..nou dat vond ze natuurlijk niet leuk , poepbak op zijn kop , met haar etenswaren rommelen, het andere bakje stond er ook nog in, daar mee aan het trekken , dus er weer heen , bakje eruit , weer hooi bij vullen en nu lief zijn…

Later op de avond werd ze weer rustig …


En nu> nu kijkt ze wel naar het hekje ( hoe kom ik in dat hoekje ) moeten ook even kijken of de draad naar buiten nog leeft ,als. ze weer word opgehaald ,kijk ik er wel naar …



Kijk haar lieve panter …nou Euh Mj >die is echt niet meer te maken  en als ik het dan maak , dan wil ze er miss niet meer mee spelen ..vannacht gaat panter mee in het hokje , gewoon kan ze slapen samen met haar knuffeltje

Ze eet goed hooi, af en toe verwen ik haar met een stukje wortel .>zo hebben we de hele 1 wortel voor een aantal dagen . 

Ook haar speel balletje gevuld met een paar snoepjes > het werkt >leuk om te zien hoe ze dat met haar snuitje vooruit drukt .

Tot de volgende babbeltjes 

Liefs,

🐰Joep en 🙎‍♀️Alice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...