dinsdag 22 november 2022

Daar is Joep dan

 Joep is het hier een beetje aan het verkennen, had graag met haar willen spelen , maar ik heb een beetje een zeur-pijn  in mijn zij en die kwam even weer om de hoek kijken ,toen ik de hellofreshboxen naar de keuken bracht …tja …

Maar het is wel fijn dat Joep er is, nu geen hekjes > is ook voor mij lastig , allereerste x dat Joep kwam , ben ik met hek en al op mijn snoet gevallen , zere knieën >haha maar dat zijn we al weer lang vergeten en de vorige x was ze ondeugend met de hekjes weg te schuiven met haar kleine neusje .

Haar paps en mams zijn al een tijdje weg …Joep snuffelt rond ..en ik was haar net gewoon kwijt , ikke roepen en zij dacht natuurlijk ikke zeg lekker niks , dus ik al onder de stoel kijken , in haar hok ..nah waar is ze nu> 😂😂😂zit ze onder de tafel ,maar ze is daar lekker aan het wassen …en eigenlijk hadden ze gezegd daar mag ze niet onder. ( omdat ze zelf ook zo’n tafeltje thuis hebben ) maar ja ik dacht …kan nu niet steeds achter haar aan vangen en zeggen nee Joep 😂 sorry ,ze zit zo rustig er onder , zo lief ..


Misschien dat ik morgen wel met haar kan spelen ( als de pijn weer weg getrokken is ) en knuffelen en aaien en borstelen, >Joep heeft haar eigen borsteltje , echt super leuk >  mini hoor, zal morgen wel laten zien of als ik hier weer bericht ..en ik zal jullie even voorstellen aan haar knuffeltjes en haar hok en mandje …


Dit is een foto  van de vorige x ..wat een skatje hè, vind haar zo lief 🥰

Tot de volgende babbeltjes van Joep en Alice 🐰🙎‍♀️


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sssttt..Joep slaapt bijna

 Word je ook wel moe van…na een half worteltje op te eten, een winter wortel is beter, maar die heb ik niet , langzaam sluit ze haar oogje e...